Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.

Organizator
Patroni
Partnerzy

Łukasz Bajer

Product Manager w firmie Arrow ECS (dystrybutora VAD rozwiązań w branży IT) odpowiedzialny m.in. za obsługę partnerów/integratorów oraz dobór rozwiązań w zakresie składowania i zabezpieczania danych. Bierze udział w konsultacjach i projektowaniu systemów, współdziała z największymi integratorami IT w Polsce. Z sukcesem realizuje projekty zarówno dla klientów z sektora publicznego, jak i prywatnego. Od 8 lat specjalizuje się w rozwiązaniach dotyczących ochrony i przechowywania danych, w tym w systemach kopii zapasowych, systemach dyskowych i taśmowych,  archiwizacji i wirtualizacji.

 

Dariusz Cudak

Doświadczony inżynier, prelegent i specjalista IT. Zajmuje się tematyką bezpieczeństwa danych od kilkunastu lat, ze specjalizacją w obszarze kopii zapasowych. Wdrożeniowiec znający od podszewki środowiska IT polskich firm i zakładów produkcyjnych. Uczestnik wielu ogólnopolskich konferencji informatycznych w charakterze prelegenta. Od ponad 10 lat związany z firmą Systemy Informatyczne ITXON.

Kamil Folga

Absolwent Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego. Od 15 lat implementuje zaawansowane rozwiązania głosowe oraz bezprzewodowe, ze szczególnym naciskiem na bezpieczeństwo systemów. Autor artykułów i publikacji w branżowych magazynach informatycznych; współpracownik „IT w Administracji”. Prelegent wielu krajowych konferencji. Obecnie zajmuje się rozwojem produktów związanych z bezpieczeństwem sieci oraz szkoleniami z zakresu zaawansowanych technologii głosowych.

Piotr Gołębczyk

Absolwent Uniwersytetu Gdańskiego. Ma ponad dwunastoletnie doświadczenie w branży IT, z czego od ostatnich ośmiu lat jest zatrudniony w firmie Brother. Obecnie zajmuje stanowisko Key Account Manager – Business Channel. Odpowieda za rozwój kanału partnerskiego w północnej części Polski. Jest specjalistą w zakresie sprzedaży biznesowych urządzeń drukujących oraz usług zarządzania drukiem (MPS).

 

Michał Iwański

Od blisko 20 lat związany z branżą IT, kierownik działu instalacji, specjalista serwisów drukarek multivendorowych. Od 3 lat związany z firmą HP Ink. - na stanowisku presales konsultant.

Krzysztof Jędrzejewski

Od 2006 r. pracuje w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Pomorskiego. Realizuje zadania związane z szeroko pojętym IT. Zaczynał od świadczenia bezpośredniej pomocy użytkownikom przy obsłudze stacji roboczych, z czasem przejął obowiązki administrowania siecią komputerową i infrastrukturą serwerową urzędu. Od 2013 r. kieruje pracą Referatu Informatyzacji Urzędu w Departamencie Społeczeństwa Informacyjnego i Informatyki.

Krzysztof Litwin

W samorządzie od blisko 3 lat. Na co dzień zajmuje się m.in. projektowaniem oraz wdrażaniem nowych rozwiązań technologicznych, a także wytwarzaniem oprogramowania w ramach Systemu TRISTAR. Wolne chwile lubi spędzać słuchając dobrej muzyki.

Beata Mikołajek-Zielińska

Z wykształcenia fizyk i inżynier chemik. Swoją przygodę z kosmosem rozpoczynała jako główny specjalista ds. przestrzeni kosmicznej w Ministerstwie Nauki i Szkolnictwa Wyższego. Obecnie jest dyrektorem Departamentu Wojskowych Technologii Satelitarnych w Polskiej Agencji Kosmicznej. Od momentu przystąpienia Polski do ESA jest polskim delegatem do rad programowych i komitetów Europejskiej Agencji Kosmicznej oraz do Komitetu Copernicusa UE . Doprowadziła do podpisania umowy o przystąpieniu Polski do tzw. Naziemnego Segmentu Współpracującego ESA, gwarantującej polskim instytucjom dostęp do danych satelitarnych w ramach europejskiego programu obserwacji Ziemi Copernicus. 

Grzegorz Nowak

Administrator Bezpieczeństwa Informacji i Administrator Systemów Informatycznych w Urzędzie Miejskim we Władysławowie. Z branżą IT związany od 1997 r. Zawodowo zajmuje się wdrożeniami informatycznymi w zakresie architektury i bezpieczeństwa sieci w sądach, urzędach oraz szkołach. Operator bezzałogowych statków powietrznych i certyfikowany instruktor z zakresu kompetencji cyfrowych. Członek Sekcji Informatyków Administracji Publicznej Polskiego Towarzystwa Informatycznego.

Jacek Orłowski

Jest absolwentem Politechniki Wrocławskiej. Od 1998 bierze czynny udział w rozwoju rynku teleinformatycznego we Wrocławiu. Założył i przez blisko dekadę rozwijał jedną z pierwszych w Polsce osiedlowych sieci komputerowych. Przez ponad 6 lat aktywnie współtworzył popularny miesięcznik komputerowy CHIP, w którym pracował m.in. jako redaktor działu Software i szef działu Komunikacja. Ma za sobą również kilkuletnią praktykę informatyczną w międzynarodowej korporacji.

Radosław Pałubicki

Od 2003 roku zapewnia fachowe doradztwo w zakresie optymalnego doboru urządzeń oraz kompleksowego projektu wyposażenia sal konferencyjno – szkoleniowych w sprzęt audiowizualny taki jak projektory, monitory, ekrany, wszystko wzbogacone przez profesjonalne systemy nagłaśniające, systemy tłumaczeń symultanicznych, systemy głosowań, systemy video i audio konferencyjne. Od projektu poprzez realizację aż po serwis.

 

 

Tomasz Perlik

Absolwent Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu na Wydziale Fizyki, Astronomii i Informatyki Stosowanej. Zajmuje się szeroko rozumianą informatyzacją w administracji publicznej. Zwolennik wolnego oprogramowania Open Source. Od 9 lat sprawuje stanowisko kierownika Wydziału ds. Informatyki w Wojewódzkim Urzędzie Pracy w Toruniu. W tym czasie odpowiedzialny był za realizację wielu projektów informatycznych, w tym również kilku regionalnych, obejmujących 21 urzędów pracy w województwie kujawsko-pomorskim, mi.in. serwis tujestpraca.eu oraz komunikator internetowy SPARK IM/Openfire. W 2014 roku odznaczony przez Prezydenta RP brązowym medalem za długoletnią służbę.

Sławomir Rudkowski

Konsultant ds. rozwiązań MDS&IT. Posiada 18 lat doświadczenia zawodowego w branży IT. Specjalizuje się w rozwiązaniach do zarządzania kosztami i produkcji dokumentów jak również integracji ich z systemami obiegu dokumentów i archiwizacji. Poprzez lata doświadczeń od stanowiska samodzielnego handlowca w dużych organizacjach, do etapu zbudowania i zarządzania działem sprzedaży, zdobył gruntowną wiedzę o rynku dóbr inwestycyjnych w Polsce. Szczególnie w przypadku małych i średnich firm jak i  dużych przedsiębiorstw oraz instytucji państwowych i samorządowych. Jest osobą otwartą na nowe pomysły, a szczególnie na przygotowanie nowych rozwiązań IT w zakresie ogólnie pojętego - zarządzania i obiegu dokumentów. Jego „znakiem rozpoznawczym”  jest przygotowywanie i wdrażanie innowacyjnych rozwiązań, często „szytych na miarę” i wychodzących naprzeciw potrzebom Klientów i rynku, reasumując – jest „uzależniony” od nowych wyzwań i realizacji nowych pomysłów biznesowych dotyczących świata dokumentów. W Arcus S.A. odpowiada za wsparcie działu handlowego, Partnerów i Klientów w zakresie zintegrowanych rozwiązań zarządzania drukiem. Prywatnie miłośnik rajdów samochodowych i wędkowania.

Marcin Stefański

Dyrektor Departamentu Społeczeństwa Informacyjnego i Informatyki, w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Pomorskiego pracuje od 1999 r. Informatyk, absolwent Wydziału Zarządzania na UG. Ukończył także Studia w zakresie przygotowania pedagogicznego oraz Menedżerskie Studia Podyplomowe w WSB. W branży ICT pracuje od 1989 roku. Organizator i uczestnik wielu wdrożeń i projektów dot. informatyki i rozwoju SI. Wieloletni wykładowca z zakresu informatyki, społeczeństwa informacyjnego oraz e-Administracji. Członek m.in. Zespołu Eksperckiego ds. Społeczeństwa Informacyjnego przy Związku Województw RP oraz Zespołu ds. bezpieczeństwa Wojewódzkiej Rady Dialogu Społecznego. Obecnie pełni także funkcję kierownika Przedsięwzięcia Strategicznego Pomorskie eZdrowie.

Robert Wolewiński

Z produktami EPSON związany od ponad 20 lat. W firmie CORSO Sp.J. (Autoryzacja Producenta na Sprzedaż i Serwis na Polskę północną) zajmuje się sprzedażą i marketingiem profesjonalnych rozwiązań z zakresu drukarek wielkoformatowych i urządzeń biznesowych. Główne linie produktowe to urządzenia wielofunkcyjne oraz drukarki i skanery wielkoformatowe, dedykowane do zastosowań CAD/GIS/POS oraz w administracji państwowej. W ofercie urządzeń biznesowych prócz wysokowydajnych drukarek atramentowych odpowiedzialny za sprzedaż skanerów biznesowych wraz z oprogramowaniem do elektronicznego obiegu dokumentów.

Dariusz Witt

Od 2011 r. pracownik ZDiZ w Gdyni. Od 2012 r. zaangażowany w proces budowy, a następnie rozwój systemu TRISTAR, którym aktualnie administruje. Po godzinach pasjonat systemów ITS i szwedzkiej literatury.

______________________________________________________________________________________________________________________________________

Informacje o cookies © 2019 PRESSCOM Sp. z o.o.